08-06-1946
|
109 (11-101) modtaget af Hærens Flyvetropper ved Kastrup. |
|
09-06-1946
|
109 flyves til den fælles Flyveskole på Luftmarinestation Avnø. |
|
02-1948
|
Omregistreret til 11-101. |
|
10-1952
|
11-101 bliver udfaset fra Flyvevåbnet. |
|
10-1952
|
Opmagasineret på Flyvestation Værløse. |
|
02-1953
|
Træningsfly på Flyvemekanikerskolen på Flyvestation Værløse. |
|
07-01-1954
|
Opmagasineret på Flyvestation Værløse. |
|
1955
|
Flyet fik monteret bubble canapy. |
|
14-07-1955
|
Solgt til civil. |
|
28-09-1955
|
Indregistreret OY-FAT, civilt (København). |
|
05-04-1967
|
Luftdygtighedsbevis udløbet. |
|
21-07-1970
|
Indregistreret OY-FAT, civilt (Bogø). |
|
26-11-1972
|
Indregistreret OY-FAT, civilt (Skrydstrup). |
|
28-08-1981
|
Registrering slettet ved luftfartsdirektoratet. |
|
1982
|
OY-FAT blev restaureret, og udseendet føres tilbage til flyets oprindelig militære udseende fra 1946, uden bubble canapy. |
|
02-06-1983
|
Indregistreret OY-FAT, civilt (Dronninglund). |
|
09-09-1986
|
Indregistreret OY-FAT, civilt (Åbybro). |
|
30-09-1993
|
Indregistreret OY-FAT, civilt (Brønderslev). |
|
17-07-1995
|
Nødlanding i kornmark, efter motorstop i 300 fods højde.
Flyet fik ingen skader ved landingen, og pilot og passageren kunne gå uskadt for episoden. |
|
25-10-2006
|
Indregistreret OY-FAT, civilt (Brønderslev). |
|