|
|
|
20-09-1958
|
N-307 Havde første flyvning. |
|
30-10-1958
|
N-307 blev leveret til Det Hollandske Flyvevåben. |
|
07-12-1967
|
Ankom til Flyvestation Skrydstrup og senere omregistreret til ET-274. |
|
31-03-1969
|
ET-274 blev tildelt Eskadrille 724 på Flyvestation Skrydstrup. |
|
07-09-1970
|
ET-274 kørte i nettet. |
|
21-11-1973
|
ET-274 havde sidste flyvning fra Flyvestation Skrydstrup til Flyvestation Ålborg.
Herefter blev flyet udfaset fra Flyvevåbnet, og opmagasineret på Flyvestation Ålborg. |
|
31-10-1975
|
ET-274 solgt til Hawker Siddeley Aircraft Ltd., UK. |
|
01-12-1975
|
Ankom til RAF Hatfield, St. Albans, UK på lastbil. |
|
1979
|
Solgt til privat ejer, Ambrian Aviation, Leavesden Airport, Watford, UK. |
|
06-10-1980
|
Indregistreret G-BOOM. |
|
24-04-1981
|
Første flyvning efter en længere renovering, fra Leavesden Airport, Watford, UK. |
|
29-09-1982
|
Solgt til ny ejer, Brencham Historic Aircraft Collection, Bournemouth Airport, Bournemouth, UK. |
|
04-06-1984
|
Solgt til Brencham Historic Aircraft Collection, Bournemouth Airport, Bournemouth, UK. |
|
08-02-1989
|
Flyttet til Jet Heritage Ltd., Bournemouth Airport, Bournemouth, UK. |
|
27-11-1993
|
Solgt på aktion til ny ejer for £ 130.000. |
|
1994
|
Overtaget til Royal Jordanian Air Force Historic Flight, malet som 800/F fra RJAF. |
|
1996
|
Deltog til RIAT (Royal International Air Tattoo).
Location og status ukendt. |
|