|
|
|
17-05-1956
|
47-427 Havde første flyvning. |
|
06-07-1956
|
47-427 ankom til Flyvestation Ålborg. |
|
07-07-1956
|
47-427 tildelt Eskadrille 724 på Flyvestation Ålborg. |
|
10-06-1958
|
47-427 flytter sammen med Eskadrille 724 på Flyvestation Karup. |
|
23-01-1959
|
47-427 kørte af banen efter venstre hovedhjul blokerede, hvorefter dækket eksploderede, pga. en defekt Maserati bremseenhed. |
|
16-03-1959
|
47-427 flytter sammen med Eskadrille 724 på Flyvestation Skrydstrup. |
|
1960
|
47-427 omregistreres til E-427. |
|
16-06-1970
|
E-427 kørte af banen under et take-off, som blev aborted.
Da flyet skulle bremse svigtede venstre bremse, og flyet fløj af banen. |
|
03-1974
|
E-427 havde sidste flyvning fra Flyvestation Skrydstrup til Flyvestation Ålborg. |
|
31-03-1974
|
E-427 blev udfaset fra Flyvevåbnet, hvorefter flyet blev opmagasineret på Flyvestation Ålborg |
|
31-10-1975
|
E-427 solgt til Hawker Siddeley Aircraft Ltd., UK. |
|
28-02-1976
|
Ankom til RAF Hatfield, St. Albans, UK via lastbil. |
|
07-07-1979
|
Flyttet til BAe Apprentice School, RAF Brough, North Fernby, UK. |
|
11-1990
|
Privat samling, Bruntingthorpe, Lutterworth, UK. |
|
1994
|
Phoenix Aviation Museum,Bruntingthorpe, Lutterworth, UK. |
|
01-1994
|
British Aviation Heritage, Bruntingthorpe, Lutterworth, UK. Malet Blue Diamonds Hunter, med registrering XF324. |
|
2007
|
Solgt til privat ejer, og transporteret væk fra British Aviation Heritage.
|
|