|
|
|
19-04-1956
|
47-418 Havde første flyvning. |
|
22-06-1956
|
47-418 ankom til Flyvestation Ålborg. |
|
25-06-1956
|
47-418 tildelt Eskadrille 724 på Flyvestation Ålborg. |
|
10-06-1958
|
47-418 flytter sammen med Eskadrille 724 på Flyvestation Karup. |
|
16-03-1959
|
47-418 flytter sammen med Eskadrille 724 på Flyvestation Skrydstrup. |
|
1960
|
47-418 omregistreres til E-418. |
|
11-09-1970
|
E-418 kolliderede med en traktor. |
|
03-1974
|
E-418 havde sidste flyvning fra Flyvestation Skrydstrup til Flyvestation Ålborg. |
|
31-03-1974
|
E-418 blev udfaset fra Flyvevåbnet.
Efter udfasningen blev flyet opbevaret på Flyvestation Ålborg |
|
31-10-1975
|
E-418 solgt til Hawker Siddeley Aircraft Ltd., UK. |
|
20-12-1975
|
Ankom til RAF Hatfield, UK på lastbil. |
|
1978
|
E-418 blev givet til Surrey & Sussex Aviation Society, UK. |
|
06-1978
|
Flyet blev solgt til civil ejer. |
|
05-07-1978
|
E-418 blev Civil- indregistreret G-HUNT |
|
28-07-1978
|
Renovering til flyveklar tilstand påbegyndt på Elstree Air Port, Elstree, London, UK. |
|
08-09-1978
|
E-418 uden bagkroppen ved Elstree Air Port, Elstree, London, UK. |
|
20-03-1980
|
Første flyvning efter restaurering. |
|
23-08-1980
|
G-HUNT (E-418) på RAF Mildenhall. |
|
02-10-1981
|
Solgt til Mike Carlton, Brencham Historic Aircraft Ltd (Hunter One Collection), Hurn Air Port, Bournemouth, UK. |
|
01-10-1987
|
Solgt til David Tallichet, Chino, California, US.
|
|
10-12-1987
|
Solgt til Combat Jets Flying Museum, Hobby Air Port, Houston, Texas USA. |
|
1988
|
Indregistreret som N50972. |
|
1992
|
Foræret til EAA Aviation Foundation Oshkosh, Wisconsin, USA. Indregistreret N611JR. |
|
02-02-1993
|
Flyttet til EAA Air Adventure Museum, Oshkosh, Wisconsin, USA. |
|
2009
|
Købt af Classic Aircraft Aviation Museum, Portland (USA), og undergår en større renovering. |
|