|
|
|
27-03-1956
|
47-407 Havde første flyvning.
|
|
10-09-1956
|
47-407 ankom til Flyvestation Ålborg.
|
|
11-09-1956
|
47-407 tildelt Eskadrille 724 på Flyvestation Ålborg.
|
|
28-12-1957
|
Under taxi-kørsel kørte 47-407 af banen og kolliderede med et
taxilys.
|
|
10-06-1958
|
47-407 flytter sammen med Eskadrille 724 på Flyvestation
Karup.
|
|
16-03-1959
|
47-407 flytter sammen med Eskadrille 724 på Flyvestation Skrydstrup. |
|
1960
|
47-407 omregistreres til E-407. |
|
04-08-1967
|
E-407 fik beskadiget næsehjulet og stel, da flyet kørte af banen
på grund af en punktering på højre hovedhjul.
|
|
03-1974
|
E-407 havde sidste flyvning fra Flyvestation Skrydstrup til
Flyvestation Ålborg.
|
|
15-03-1974
|
E-407 blev udfaset fra Flyvevåbnet.
Efter udfasningen blev flyet opbevaret på Flyvestation
Ålborg
|
|
31-10-1975
|
E-407 solgt til Hawker Siddeley Aircraft Ltd., UK. |
|
20-03-1976
|
Ankom til RAF Hatfield, UK på lastbil.
|
|
1979
|
Flyttet til RAF Dunsfold, Cranleigh, UK og senere det år solgt
til privat ejer nær Lutterworth.
|
|
20-10-1979
|
Tildelt Loughborough Leicester Air museum.
|
|
1984
|
Flyttet til Phoenix Aviation museum, Bruntingthorpe, UK.
|
|
10-1985
|
Solgt til privat ejer og opmagasineret, Lutterworth, UK.
|
|
01-01-1990
|
Solgt til USA. |
|
2002
|
Doneret til Eagles Air Museum, Bonanzaville USA, West Fargo, Fargo, North Dakota af Steve Adams fra Fargo, North Dakota, USA. |
|