|  |  |  | 
                  
                    | 23-10-1953 | 51-6062 stod klar ved North Americans fabrik i Inglewood USA, og blev indregistreret FU-062. |  | 
                  
                    | 04-11-1953 | FU-062 blev tildelt USAF Air Defence Command. |  | 
                  
                    | 05-11-1953 | FU-062 blev overdraget 93 FIS (93 fighter Interceptor squadron). |  | 
                  
                    | 26-05-1958 | FU-062 blev tildelt MAP (Military Assistance Program) projekt
MAP-7F-733. |  | 
                  
                    | 29-05-1958 | Klargøring for søtransport til Danmark, påbegyndt. |  | 
                  
                    | 26-06-1958 | FU-062 ankom til Nørresundby Havn ombord på Hangarskibet USS
Tripoli, hvorefter flyet blev transporteret via landvejen til
Flyvestation Ålborg. |  | 
                  
                    | 27-06-1958 | FU-062 blev overdraget til Flyvevåbnet og omregistreret til AL-P. |  | 
                  
                    | 15-10-1958 | Flyet blev tildelt Eskadrille 726 på Flyvestation Ålborg. |  | 
                  
                    | 08-09-1960 | AL-P omregistreret til F-062. |  | 
                  
                    | 01-07-1964 | Flyet tildelt Eskadrille 728 på Flyvestation Skrydstrup. |  | 
                  
                    | 11-08-1965 | F-062 havde sidste flyvning for Flyvevåbnet. |  | 
                  
                    | 11-08-1965 | F-062 blev udfaset fra Flyvevåbnet. Efter udfasningen blev flyet brugt til reservedele
(kannibalisering), og opstillet som attrap på Flyvestation
Ålborg |  | 
                  
                    | 05-1969 | F-062 flyttet til Flyvestation Vandel og opstillet ligeledes
som attrap. Flyet blev ved samme lejlighed malet grønt, og alle
synlige numre fjernet. |  | 
                  
                    | 20-09-1989 | F-062 blev ophugget. |  |