|  |  |  | 
                  
                    | 06-05-1953 | 51-6016 stod klar ved North Americans fabrik i Inglewood USA, og blev indregistreret FU-016. |  | 
                  
                    | 01-07-1953 | FU-016 blev tildelt USAF Air Defence Command. |  | 
                  
                    | 09-07-1953 | FU-016 blev overdraget 496 FIS (496 fighter Interceptor squadron). |  | 
                  
                    | 21-04-1958 | FU-016 blev tildelt MAP (Military Assistance Program) projekt MAP-7F-733, og klargøring for færgetransport til Danmark påbegyndes. |  | 
                  
                    | 26-06-1958 | FU-016 ankom til Nørresundby Havn ombord på Hangarskibet USS
Tripoli, hvorefter flyet blev transporteret via landvejen til
Flyvestation Ålborg. |  | 
                  
                    | 27-06-1958 | FU-016 blev overdraget til Flyvevåbnet og omregistreret til AB-N. |  | 
                  
                    | 19-11-1958 | Flyet blev tildelt Eskadrille 723 på Flyvestation Ålborg. |  | 
                  
                    | 03-10-1960 | AB-N omregistreret til F-016. |  | 
                  
                    | 21-07-1965 | F-016 havde sidste flyvning for Flyvevåbnet. |  | 
                  
                    | 21-07-1965 | F-016 blev udfaset fra Flyvevåbnet. 
 |  | 
                  
                    | 10-09-1968 | Flyet opmagasineret og brugt til reservedele (også kaldt
kannibalisering). |  | 
                  
                    | 01-06-1969 | Flyet blev opstillet som attrap på Flyvestation Skrydstrup. |  | 
                  
                    | 1988 | F-016 blev flyttet til skydeområdet ved Oksbøl som skydemål. |   | 
                  
                    | 2001 | F-016 blev ophugget. |  |