|  |  |  | 
                  
                    | 14-12-1964 | 63-13646 (FG-646) havde sin første flyvning (testflyvning) fra Cartierville Lufthavn ved Canadairs fabrik Montreal, Quebec, Canada. |  | 
                  
                    | 02-03-1965 | 63-13646 stod klar ved Canadair. |  | 
                  
                    | 02-03-1965 | Flyet blev fløjet via Wright-Patterson AFB til MOAMA(Mobile Air Materiel Area),
Brookley AFB, Alabama USA, for klargøring til søtransport til
Danmark. |  | 
                  
                    | 05-06-1965 | 63-13646 ankom til Nørresundby Havn. |  | 
                  
                    | 29-06-1965 | Overdrages til Eskadrille 726. |  | 
                  
                    | 13-02-1968 | En lækage på hydrauliksystem 2, resulterede i, at piloten skulle tage understellet ned manuelt og at bremserne ikke virkede under landingen. R-646 kørte derfor af banen, og brækkede næsehjulet og fik større skader. Piloten slap uskadt. |  | 
                  
                    | 30-04-1986 | Sidste operative flyvning for Flyvevåbnet. |  | 
                  
                    | 30-04-1986 | R-646 blev udfaset af Flyvevåbnet. |  | 
                  
                    | 27-02-1987 | R-646 blev transporteret til Taiwan, efter at være blevet solgt
til The Republic of China Air Force (ROCAF). R-646 blev indregistreret som 4418. |  | 
                  
                    | 07-03-1994 | 4418 (R-646) blev udfaset fra ROCAF. |  | 
                  
                    | 1995 | 4418 (R-646) blev skrottet (oplysninger fra maj 2005). |  |