|
|
|
18-07-1958
|
56-3996 stod klar ved North American Aviation Inc., Inglewood, USA.
|
|
12-08-1958
|
Leveret til USAF og registreret som FW-996.
|
|
26-03-1974
|
56-3996 ankom til Flyvestation Karup, som en del af de 14 indkøbte
F-100F og TF-100F fra USAF.
|
|
04-04-1974
|
GT-996 bliver konserveret og opmagasineret udendørs på Flyvestation Karup. |
|
01-12-1974
|
Diverse modifikationer og IRAN (Inspect,
Repair As Necessary), Flyvestation Karup.
|
|
22-08-1975
|
GT-996 blev overdraget Eskadrille 730 på Flyvestation Skrydstrup.
|
|
11-08-1982
|
Sidste operative flyvning for Flyvevåbnet.
|
|
07-10-1982
|
Flyet blev solgt til Flight Systems Inc. Mojave Airport, USA. |
|
25-10-1982
|
Indregistreret som N3251S.
|
|
18-11-1982
|
Færgeflyvning fra Flyvestation Karup til USAFE Spangdahlem AFB,
Vesttyskland.
|
|
12-03-1983
|
Indregistrering N418FS.
|
|
26-05-2010
|
Set opmagasineret, Mojave Airport, USA.
|
|