|
|
|
31-12-1957
|
56-3916 stod klar ved North American Aviation Inc., Inglewood, USA.
|
|
30-01-1958
|
Leveret til USAF og registreret som FW-916.
|
|
01-03-1974
|
56-3916 ankom til Flyvestation Karup, som en del af de 14 indkøbte
F-100F og TF-100F fra USAF.
|
|
12-03-1974
|
Diverse modifikationer og IRAN (Inspect,
Repair As Necessary), Flyvestation Karup.
|
|
30-06-1975
|
GT-916 blev overdraget Eskadrille 730 på Flyvestation Skrydstrup.
|
|
11-08-1982
|
Sidste operative flyvning for Flyvevåbnet.
|
|
07-10-1982
|
Flyet blev solgt til Flight Systems Inc. Mojave airport, USA
|
|
28-10-1982
|
Indregistreret som N3251W.
|
|
17-11-1982
|
Færgeflyvning fra Flyvestation Karup til USAFE Bitburg,
Vesttyskland.
|
|
16-03-1983
|
Indregistrering N416FS.
|
|
12-06-2003
|
N416FS (GT916) blev solgt til Big Sky Warbirds LLC, Belgrade.
|
|
2008
|
Set opmagasineret, Bozeman Airport, Montana, USA |
|