|
|
|
17-12-1957
|
56-3908 stod klar ved North American Aviation Inc., Inglewood, USA.
|
|
30-01-1958
|
Leveret til USAF og registreret som FW-908.
|
|
25-06-1974
|
56-3908 ankom til Flyvestation Karup, som en del af de 14 indkøbte
F-100F og TF-100F fra USAF.
|
|
21-08-1974
|
GT-908 bliver konserveret og opmagasineret udendørs på Flyvestation Karup. |
|
28-08-1975
|
Diverse modifikationer og IRAN (Inspect,
Repair As Necessary), Flyvestation Karup.
|
|
26-04-1976
|
GT-908 blev overdraget Eskadrille 727 på Flyvestation Skrydstrup.
|
|
11-08-1982
|
Sidste operative flyvning for Flyvevåbnet.
|
|
23-08-1982
|
Opsat som vartegn ved Eskadrille 727 på Flyvestation Skrydstrup. |
|
2007
|
Ophugget. |
|