|
|
|
21-05-1945
|
42-72625 blev godkendt af US Air Force (USAF). |
|
21-05-1945
|
Flyet blev overdraget til US Air Force (USAF). |
|
12-06-1945
|
Flyet startede i tjeneste ved United States Army Air Transport Command 4th Ferrying Group. |
|
12-06-1964
|
42-72625 blev flyttet til 2704th AAF Aircraft Storage & Disposition Group på Davis–Monthan AFB, USA for opmagasinering. |
|
03-1965
|
Flyet afskrevet USAFs liste og tildelt Danmark via MAP (Military Assistens Program). |
|
29-03-1965
|
Efter et eftersyn ved SABENA i Belgien blev flyet godkendt af Det Danske Flyvevåben. |
|
12-07-1965
|
42-72625 ankom til Flyvestation Værløse og blev registreret som N-625. |
|
17-10-1975
|
N-625 havde sidste flyvning og blev udfaset fra Flyvevåbnet samme dag. |
|
1977
|
N-625 blev solgt til International Air Center. |
|
1977
|
Videresolgt til Zaire Aero Service. |
|
1978
|
Videresolgt til Kinair Cargo som 9Q-CBK. |
|
12-01-1978
|
N-625 forlod Flyvestation Værløse som 9Q-CBK. |
|
1988
|
9Q-CBK blev sat til salg og solgt til International Air Center, og indregistreret 9Q-CAU. |
|
2001
|
9Q-CAU blev skrottet i 2001. |
|