|
|
|
1943
|
Står klar på Airspeed (1934) Ltd. Portsmouth, Hampshire, England. |
|
07-1946
|
DLU (Det Luftmilitære udvalg) underskrev en kontrakt med British Air Ministry, omkring levering af 44 Stk. Oxford fly. |
|
04-10-1947
|
HN377 ankom til Karup Flyveplads. |
|
13-12-1947
|
Konservering og opmagasineret ved civilværksted Vest Karup. |
|
01-01-1948
|
Omregisteret til 21-224. |
|
06-05-1949
|
Hangar IV, Værløselejren. |
|
11-1949
|
4. Eskadrille, Værløselejren. |
|
12-1949
|
5. Eskadrille, Karup Flyveplads. |
|
09-1950
|
3. Luftflotille Karup Flyveplads. |
|
08-01-1951
|
Eskadrille 723, Flyvestation Karup. |
|
20-06-1952
|
Mindre havari. |
|
24-06-1952
|
Reparation Stationsværksted Karup. |
|
08-1952
|
Eskadrille 723, Flyvestation Karup. |
|
20-10-1952
|
Mindre havari. |
|
03-11-1952
|
Stationsværksted Karup. |
|
21-01-1953
|
Mindre havari. |
|
05-02-1954
|
Stationsværksted Karup. |
|
30-06-1954
|
Udfaset fra Flyvevåbnet. |
|
02-07-1954
|
Solgt til Sverige. |
|
12-08-1954
|
Indregistreret SE-CAI ejet A-Tryck AB, t/a Aero Nord AB, Stockholm. |
|
20-05-1958
|
Slettet fra det svenske register – Skrottet. |
|