23-01-1943
|
Står klar på Persival Aircraft Ltd. Luton Bedfordshire, England. |
|
18-12-1946
|
HM957 ankom til Karup Flyveplads. |
|
07-1947
|
DLU (Det Luftmilitære udvalg) underskrev en kontrakt med British Air Ministry, omkring levering af 44 Stk. Oxford fly. |
|
1948
|
Omregisteret til 21-219. |
|
01-05-1948
|
1. Luftflotille Luftmarinestation, København. |
|
10-07-1948
|
2. Luftflotille Luftmarinestation Ringsted. |
|
11-1949
|
Depothangar Værløselejren. |
|
24-11-1949
|
HM957 gik på næsen landing på Værløselejren. |
|
01-1950
|
2. Luftflotille Kastrup. |
|
08-01-1951
|
Eskadrille 721, Flyvestation Værløse. |
|
17-02-1954
|
Stationsværksted Skrydstrup. |
|
1955
|
Solgt Civilt. |
|
03-1955
|
Opmagasineret på Civilværkstedet Øst Værløse. |
|
18-03-1955
|
Sidste Oxford flyvning i Flyvevåbnet, fra Flyvestation Karup til Flyvestation Værløse. |
|
18-03-1955
|
Udfaset fra Flyvevåbnet. |
|
25-07-1956
|
Indregistreret som OY-FAP ejet af Transair, Kastrup. |
|
01-01-1961
|
Skrottet. |
|
22-08-1961
|
OY-FAP LDB (Luftdygtighedsbeviset) slettet. |
|