|
|
|
1943
|
FT291 stod klar på Noorduyn Aviation Co. Ltd. Montral, Québec, Canada. |
|
05-05-1947
|
Ankom til Kastrup med registrering FT291. |
|
11-06-1947
|
Tildelt til Harvard Skolen på Karup Flyveplads. |
|
17-01-1948
|
Omregistreres til 31-320. |
|
1949
|
Opmagasineret i Hangar 4 på Værløselejren. |
|
09-1949
|
Tildelt til Harvard Skolen på Karup Flyveplads. |
|
09-10-1949
|
Opmagasineret i Hangar 4 på Værløselejren. |
|
03-01-1950
|
Tildelt til Harvard Skolen på Karup Flyveplads. |
|
20-12-1950
|
Opmagasineret på Værløselejren. |
|
29-05-1951
|
Tildelt til Eskadrille 725 på Flyvestation Karup. |
|
18-03-1952
|
31-320 havde et uheld under taxikørsel på Flyvestation Karup. |
|
26-03-1952
|
Stationsværkstedet Flyvestation Karup. |
|
19-05-1952
|
Opmagasineret på Flyvestation Værløse. |
|
29-04-1954
|
Stationsværkstedet Flyvestation Skrydstrup. |
|
02-1955
|
Tildelt til FR-PR (Fighter Reconnaissance/Photo Reconnaissance) på Flyvestation Karup. |
|
07-1955
|
Stationsværkstedet Flyvestation Skrydstrup. |
|
19-12-1955
|
Opmagasineret på Flyvestation Værløse. |
|
07-05-1956
|
Stationsværkstedet Flyvestation Skrydstrup. |
|
23-05-1956
|
Under taxikørsel gik 31-320 på næsen, som følge af en al for hård opbremsning. |
|
1957
|
Tildelt til stationsflight på Flyvestation Skrydstrup. |
|
21-05-1957
|
Efter en landing skulle 31-320 dreje og fik venstre hovedhjul ud i græskanten.
Her tippede den over og ramte jorden med venstre vingetip. Flyet kurrede rundt og endte med næsen i modsatte retning.
Dette medførte at venstre hovedhjul og vinge blev bøjet. |
|
01-08-1958
|
31-320 udfases fra Flyvevåbnet. |
|
10-10-1958
|
Motoren blev konserveret. |
|
26-06-1960
|
Udstillet ved åbent hus på Flyvestation Værløse. |
|
03-08-1960
|
Motoren blev re-konserveret. |
|
1961
|
Tildelt Tøjhusmuseet. |
|
31-12-1961
|
Slettet fra Flyvevåbnets lister. |
|