1943
|
FT226 stod klar på Noorduyn Aviation Co. Ltd. Montral, Québec, Canada. |
|
13-09-1947
|
Ankom til Kastrup med registrering FT226. |
|
10-1947
|
Tildelt til Harvard Skolen på Karup Flyveplads. |
|
1948
|
Omregistreres til 31-317. |
|
06-1949
|
Opmagasineret i Hangar 4 på Værløselejren. |
|
09-1949
|
Tildelt til Harvard Skolen på Karup Flyveplads. |
|
10-1950
|
Opmagasineret på Værløselejren. |
|
08-01-1951
|
Opmagasineret på Flyvestation Værløse. |
|
29-05-1951
|
Tildelt til Eskadrille 725 på Flyvestation Karup. |
|
05-1952
|
Opmagasineret på Flyvestation Værløse. |
|
24-07-1953
|
Tildelt til Eskadrille 723 på Flyvestation Aalborg. |
|
10-03-1955
|
Efter en landing kørte 31-317 af banen. Dette resulterede i, at venstre hovedhjul bøjede.
Flyet fik beskadiget sideroret og halehjulet. |
|
16-05-1955
|
Under prøveflyvningen efter reparation, fik flyet motorstop på grund af karburatoris.
31-317 nødlandede på en eng, 7km syd for Brønderslev.
Piloterne slap uskadet. |
|
26-11-1955
|
31-317 kørte af banen under taxikørsel og endte i en grøft på Flyvestation Aalborg, på grund af bremsesvigt. |
|
30-11-1956
|
Tildelt til stationsflight på Flyvestation Aalborg. |
|
05-06-1957
|
Under landing på Flyvestation Aalborg, fik flyet ukontrollerede svingninger og gik på næsen.
31-317 beskadigede propeltipperne. |
|
01-08-1958
|
31-317 udfases fra Flyvevåbnet. |
|
07-08-1958
|
Opmagasineres på Flyvestation Værløse. |
|
1960
|
31-317 skrottes. |
|