|
|
|
07-1943
|
FH114 stod klar på Noorduyn Aviation Co. Ltd. Montral, Québec, Canada. |
|
19-12-1946
|
Ankom til Karup Flyveplads med registrering FH114. |
|
1948
|
Omregistreres til 31-306. |
|
30-03-1949
|
Under landingen på Nørre Felding Flyveplads, glemte piloteleven at slå hjulene ud , hvilket resulterede i 31-306 lavede en mavelanding.
Flyet fik udskiftet propellen og oliekøleren. 6 timer senere fløj 31-306 tilbage til Karup Flyveplads ved egen kraft. |
|
01-02-1950
|
Opmagasineret på Værløselejren. |
|
02-1952
|
Tildelt Eskadrille 722, på Flyvestation Værløse. |
|
20-04-1956
|
Efter take-off fik 31-306 en birdstrike på højre vingetip. |
|
08-1956
|
Tildelt til stationsflight på Flyvestation Værløse. |
|
16-05-1958
|
Tildelt til stationsflight på Flyvestation Karup. |
|
26-09-1958
|
Tildelt til stationsflight på Flyvestation Værløse. |
|
25-05-1959
|
31-306 udfases fra Flyvevåbnet og opmagasineres på Flyvestation Værløse. |
|
26-06-1960
|
Udstillet ved åbent hus på Flyvestation Værløse. |
|
31-05-1961
|
Solgt til civilkøber. Helsingør. |
|
06-1978
|
Tildelt Dansk Vetaranflysamling ved Stauning Flyveplads. |
|
07-1984
|
31-306 opmagasineret uden for ved Dansk Veteranflysamling (nu Danmarks Flymuseum) i Stauning.
Photo by Brian Thompson. |
|
1994
|
Restaurering af 31-306 påbegyndte af Avedøregruppen. Flyet blev samlet af diverse dele og vingerne fra Svensk Harvard fly(C/N 42-889). |
|
2002
|
Udstillet på Danmarks Flyve Museum i Stauning. |
|