1944
|
44-81486 stod klar på North American Aviation Inc. Dallas, USA. |
|
05-1950
|
Ankom til Århus havn ombord på M/S Mormacwave. |
|
05-1950
|
Ankom til Karup Flyveplads. |
|
05-1950
|
Omregistreres til 33-365. |
|
08-1950
|
Tildelt 4. Eskadrille på Karup Flyveplads. |
|
08-1950
|
Opmagasineret på Værløselejren. |
|
08-08-1950
|
Første flyvning i Danmark. |
|
08-1950
|
33-365 fik motorstop under flyvning og nødlandede Valby og Græsted. |
|
08-1951
|
Tildelt til Eskadrille 722 på Flyvestation Værløse. |
|
03-1952
|
Udfaset fra Flyvevåbnet. |
|
03-1952
|
Demontering og konservering. |
|
20-03-1952
|
Overført til Flyvestation Karup for returnering til USAF. |
|
05-1952
|
Transportering til Århus Havn på egen hjul med afmonteret vinger. |
|
26-05-1952
|
Afskibet ombord på USS Tripoli. |
|
06-1952
|
Ankom til Frankrig. |
|
06-1952
|
Tildelt BE.701 (Base école 701) Salon-de-Provence Base Aérienne (Salon-de-Provence Air Base), Frankrig. |
|
08-05-1955
|
Tildelt BE.707(Base école 707) Marrakech Base Aérienne (Marrakech Air Base) Marokko. |
|
14-06-1960
|
Tildelt AMR.1/662 Casablanca base Aérienne (Casablanca Air Base), Marokko. |
|
29-10-1960
|
Tildelt BE.707(Base école 707) Marrakech Base Aérienne (Marrakech Air Base) Marokko. |
|
21-02-1961
|
TildeltBE.709 (Base école 709) Cognac-Châteaubernard Base Aérienne (Cognac-Châteaubernard Air Base) Frankrig. |
|
19-04-1963
|
Udfaset fra det Franske Flyvevåben. |
|