01-01-1944
|
44-80954 stod klar på North American Aviation Inc. Dallas, USA. |
|
05-1950
|
Ankom til Århus havn ombord på M/S Mormacwave. |
|
05-1950
|
Ankom til Karup Flyveplads. |
|
05-1950
|
Omregistreres til 33-363. |
|
07-1950
|
Tildelt 4. Eskadrille på Værløselejren. |
|
21-07-1950
|
Første flyvning i Danmark. |
|
10-1950
|
Tildelt 3. Eskadrille på Værløselejren. |
|
01-1951
|
Tildelt til Eskadrille 722 på Flyvestation Værløse. |
|
10-1951
|
Hangar 7 Flyvestation Værløse. |
|
06-10-1951
|
Under afløbet efter landing på Flyvestation Værløse, kolliderede 33-363 med en traktor og gik på næsen.
|
|
03-1952
|
Udfaset fra Flyvevåbnet. |
|
03-1952
|
Demontering og konservering. |
|
20-03-1952
|
Overført til Flyvestation Karup for returnering til USAF. |
|
05-1952
|
Transportering til Århus Havn på egen hjul med afmonteret vinger. |
|
26-05-1952
|
Afskibet ombord på USS Tripoli. |
|
06-1952
|
Ankom til Frankrig. |
|
1953
|
Tildelt BE.701 (Base école 701) Salon-de-ProvenceBase Aérienne (Salon-de-Provence Air Base), Frankrig med registrering F-TERE/109. |
|
20-11-1953
|
Havarerede efter et mid-air kollision med AT-6D F-TEQE/83. |
|